zaterdag 5 januari 2008

UITNODIGING voor twee dagen met Floyd McClung.

UITNODIGING voor twee dagen met Floyd McClung.

image002 Auteur en spreker Floyd McClung spreekt op vrijdag 11 en zaterdag 12 januari in Oldebroek over een kerk die radicaal gehoorzaam is aan de grote opdracht om discipelen te maken. In zijn nieuwste boek ‘Ik zie een leger’, dat ook op die dag gepresenteerd zal schrijft Floyd over vijf kernwaarden die zijn leven op zijn kop hebben gezet en die de kracht hebben om ook jouw leven te veranderen: 

• Eenvoudig kerk-zijn  • Moedig leiderschap  • Doelbewuste gehoorzaamheid

• Apostolische passie  • Discipelen maken

Twee dagen die u niet mag missen.


Als zich voor beide dagen opgeeft, dan krijgt u het boek “Ik zie een leger” ter waarde van € 16,95 gratis!

Meld u aan via deze link. (klik)

Kunt u deze dagen niet komen, maar wilt u wel graag dit bijzondere boek lezen, mail dan uw naam en adresgegevens voor 31 januari 2008 naar i...@highwaymedia.nl.

We zullen het boek met een factuur van € 16,95 uitleveren vanaf 14 januari 2008.

Henk Medema zegt het volgende over dit boek:

Misschien één- of tweemaal per jaar krijg ik een boek onder ogen dat me helemaal ondersteboven gooit, dat ik opzij moet leggen omdat mijn bril beslagen is van de tranen in m’n ogen. Een boek dat me laat opstaan van de comfortabele stoel, dat me ertoe brengt te knielen en te bidden. Dit is zo’n boek. Voor het eerst van mijn leven schrijf ik een "Voorwoord" voor een boek waarvan ik niet zelf de uitgever ben. Wat maakt het uit. Laat dit boek gelezen worden, door heel veel mensen!

Floyd McClung is wereldwijd bekend geworden door zijn boek Het vaderhart van God. Hij stond aan de wieg van het dynamische werk van Jeugd met een Opdracht in Amsterdam. Sinds oktober 2006 woont hij samen met zijn vrouw Sally in Zuid Afrika met de visie om discipelen te maken, leiders te trainen en wereldwijd nieuwe kerken te stichten. Hiervoor richtte hij de organisatie All Nations op, die op vijf continenten actief is.

Wanneer?
11 & 12 januari 2008
Locatie

Kerk Luctor Oldebroek, Mheneweg Noord 1, 8096 BR Oldebroek
De locatie ligt niet ver van de snelweg A28 en is ook te bereiken met openbaar vervoer.
Tijden
Vrijdag: 13.00 – 21.00  Zaterdag: 10.00 - 17.00
Prijs
€ 25,- per dag   € 40,- voor beide dagen
Catering
€ 6,- diner vrijdag (van te voren opgeven)  € 4,- lunch zaterdag (van te voren opgeven)

Voor meer informatie en routebeschrijving klik hier.

Een gezegend 2008 toegewenst en hopelijk tot ziens op 11 en 12 januari.

Theo Aerts

Soul Survivor

Postbus 155

3840 AD Harderwijk

T: +31 (0)341-425890

F: +31 (0)341-425741

W: www.soulsurvivor.nl

W: www.soulnet.nl

W: www.soulsista.nl

(c) 2007, Soul Survivor. Alle rechten voorbehouden

0 reacties: